Uusien urheiluseuroille tehtyjen koronaohjeistusten mukaan katsojien tulee käyttää suojamaskia peleissä ja pitää etäisyyttä pelaajista. Arkistokuva.
Kuva: Jouni Porsanger
Lapin sairaanhoitopiirin alueella on todettu kaksi uutta koronavirustartuntaa tiistaina. Molemmat niistä ovat Rovaniemellä.
Lapin sairaanhoitopiirin infektioylilääkäri Markku Broaksen mukaan tapaukset liittyvät RoKin U15-joukkueen tartuntaketjuun. Tartunnan saaneet henkilöt ovat olleet karanteenissa jo ennen kun he saivat positiivisen tuloksen koronavirustesteistä.