Ro­va­nie­mel­lä lak­ko­väel­le tar­joil­tiin her­ne­keit­toa ja is­ku­lau­sei­ta – "Tässä on pelissä hy­vin­voin­ti­yh­teis­kun­nan pe­ru­soi­keu­det"

Ammattiliitot ja työntekijät ovat osoittaneet mieltä Petteri Orpon hallituksen sosiaaliturvaleikkauksia sekä työntekijöiden aseman heikentämistä vastaan koko talven ajan. Ystävänpäivänä mieltä osoitettiin Rovaniemellä Lordin aukiolla.
Ammattiliitot ja työntekijät ovat osoittaneet mieltä Petteri Orpon hallituksen sosiaaliturvaleikkauksia sekä työntekijöiden aseman heikentämistä vastaan koko talven ajan. Ystävänpäivänä mieltä osoitettiin Rovaniemellä Lordin aukiolla.
Kuva: Pekka Aho

Lakossa, pakosta! Lakossa, pakosta! Lakossa, pakosta!

Rovaniemen Lordin aukiolla kuuluva rytmikäs lakkohuuto on käynyt tutuksi viime kuukausina.

Käynnissä on jälleen yksi ammattiliittojen toritapahtuma, jossa kansalle tarjoillaan hernekeittoa sekä jo tutuksi tullutta tietoa vaatimuksista Petteri Orpon hallitukselle.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä