Sodankylässä odotetaan innolla uusien joukkojen tuloa harjoittelemaan. Arkistokuva jääkäriprikaatin talvisodankäynnin kurssilta Sodankylästä.
Kuva: Pekka Aho
Rovaniemen kaupungilla ei ole vielä tietoa kaupunkiin sijoitettavan Nato-esikunnan sijainnista tai siitä, milloin esikunta oikeastaan tulee kaupunkiin.
Puolustusministeri Antti Häkkänen (kok.) päätti maanantaina, että Naton FLF-joukkojen esikunta perustetaan Rovaniemelle. Esikunnan tiedettiin sijoittuvan joko Rovaniemelle tai Sodankylään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut