Vastaa kyselyyn: Miten vie­tät­te tal­vi­lo­maa, vai­kut­taa­ko ra­ha­ti­lan­ne suun­ni­tel­miin?

Kolumni: Totuus odottaa yhä ker­to­jaan­sa

Tilaajille

Ro­va­nie­me­läis­yri­tys kehitti so­vel­luk­sen, jolla ur­hei­lu­jouk­kueet luovat so­me­si­säl­töä – nyt yritys tähtää maail­mal­le osal­lis­tu­mal­la Slus­hiin

Yrittäjä Mikael Kojo on saanut sovellukselleen käyttäjiksi muun muassa Leijonat ja jääkiekon SM-liigan.
Yrittäjä Mikael Kojo on saanut sovellukselleen käyttäjiksi muun muassa Leijonat ja jääkiekon SM-liigan.
Kuva: Anssi Jokiranta

Rovaniemeläinen startup-yritys SportaPost hakee kasvua tällä viikolla Helsingissä järjestettävästä Slush-tapahtumasta. Tavoitteena yrityksellä on laajemmat markkinat.

Yritys perustettiin vuonna 2017 ja se on lyhyessä ajassa saanut mobiilisovelluksensa käyttäjiksi muun muassa Suomen Jääkiekkoliiton, jääkiekon SM-liigan, salibandyn, käsipallon, lentopallon ja amerikkalaisen jalkapallon kotimaiset lajiliitot.

Haluatko lukea tämän jutun?

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita kiinnostavia artikkeleita

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet (ma-la) ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi