Tilaajille

Ro­va­nie­me­läis­yri­tys kehitti so­vel­luk­sen, jolla ur­hei­lu­jouk­kueet luovat so­me­si­säl­töä – nyt yritys tähtää maail­mal­le osal­lis­tu­mal­la Slus­hiin

Yrittäjä Mikael Kojo on saanut sovellukselleen käyttäjiksi muun muassa Leijonat ja jääkiekon SM-liigan.
Yrittäjä Mikael Kojo on saanut sovellukselleen käyttäjiksi muun muassa Leijonat ja jääkiekon SM-liigan.
Kuva: Anssi Jokiranta

Rovaniemeläinen startup-yritys SportaPost hakee kasvua tällä viikolla Helsingissä järjestettävästä Slush-tapahtumasta. Tavoitteena yrityksellä on laajemmat markkinat.

Yritys perustettiin vuonna 2017 ja se on lyhyessä ajassa saanut mobiilisovelluksensa käyttäjiksi muun muassa Suomen Jääkiekkoliiton, jääkiekon SM-liigan, salibandyn, käsipallon, lentopallon ja amerikkalaisen jalkapallon kotimaiset lajiliitot. Sovellusta käyttää myös yli tuhat muuta urheilujoukkuetta Suomessa, Ruotsissa ja muualla maailmalla.