Pääkirjoitus: Ener­gian rajua hin­nan­nou­sua on kom­pen­soi­ta­va ku­lut­ta­jil­le, tuki pitää koh­dis­taa täsmänä eniten kär­si­vil­le

Jääkiekko: Kärpät aloit­taa kauteen val­mis­tau­tu­mi­sen­sa tors­tai­na Vir­roil­la KalPaa vastaan – Lapin Kansa näyttää ti­laa­jil­leen jouk­kueen kaikki har­joi­tus­kau­den ko­ti­pe­lit

Tilaajille

Ro­va­nie­me­läis­yri­tys kehitti so­vel­luk­sen, jolla ur­hei­lu­jouk­kueet luovat so­me­si­säl­töä – nyt yritys tähtää maail­mal­le osal­lis­tu­mal­la Slus­hiin

Yrittäjä Mikael Kojo on saanut sovellukselleen käyttäjiksi muun muassa Leijonat ja jääkiekon SM-liigan.
Yrittäjä Mikael Kojo on saanut sovellukselleen käyttäjiksi muun muassa Leijonat ja jääkiekon SM-liigan.
Kuva: Anssi Jokiranta

Rovaniemeläinen startup-yritys SportaPost hakee kasvua tällä viikolla Helsingissä järjestettävästä Slush-tapahtumasta. Tavoitteena yrityksellä on laajemmat markkinat.

Yritys perustettiin vuonna 2017 ja se on lyhyessä ajassa saanut mobiilisovelluksensa käyttäjiksi muun muassa Suomen Jääkiekkoliiton, jääkiekon SM-liigan, salibandyn, käsipallon, lentopallon ja amerikkalaisen jalkapallon kotimaiset lajiliitot. Sovellusta käyttää myös yli tuhat muuta urheilujoukkuetta Suomessa, Ruotsissa ja muualla maailmalla.