Lapin keskussairaalan (LKS) Vilkka-rakennuksessa on sisäilmaongelmia (LK 20.1.). Ne ovat aiheuttaneet työntekijöille ja tiloissa hoidetuille potilaille tyypillisiä sisäilmaongelmiin liittyviä oireita ja sairastumisia.
Vaikka Lapin hyvinvointialueen (Lapha) johto ja poliitikoista muodostuva aluehallitus ovat olleet jo pitkään tietoisia siitä, että tilat ovat terveydelle vaarallisia, hallitus päätti 12.1., että toimintaa tiloissa jatketaan. Suosituksena oli, että rakennuksen 1.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut