Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Rik­koo­ko Lapha lakia?

Lapin keskussairaalan (LKS) Vilkka-rakennuksessa on sisäilmaongelmia (LK 20.1.). Ne ovat aiheuttaneet työntekijöille ja tiloissa hoidetuille potilaille tyypillisiä sisäilmaongelmiin liittyviä oireita ja sairastumisia.

Vaikka Lapin hyvinvointialueen (Lapha) johto ja poliitikoista muodostuva aluehallitus ovat olleet jo pitkään tietoisia siitä, että tilat ovat terveydelle vaarallisia, hallitus päätti 12.1., että toimintaa tiloissa jatketaan. Suosituksena oli, että rakennuksen 1.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut