Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ra­vin­to­las­sa on val­von­ta, ko­ti­bi­leis­sä ei

Maaliskuussa 2020 meitä kohtasi maailmanlaajuinen pandemia. Ravintolayrittäjät ja -työntekijät ovat saaneet tuntea sen nahoissaan. Ravintoloita on rajoitettu koko ajan ja välillä se on ollut ainoa rajoittamisen kohderyhmä Suomessa.

Rovaniemi on tunnettu palvelukaupunki ympäri maailman. Meillä on paljon ravintoloita sammuttamassa matkustajien nälkää ja janoa. Ravintolayrittäjien ja -työntekijöiden osalta nälkä ja jano on sammunut siihen, kun elinkeinotoiminta ja työ viedään jatkuvilla rajoituksilla alta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa