Rau­ta­tei­den in­fo­jär­jes­tel­mis­sä ollut häiriö saatiin kor­jat­tua – kuu­lu­tuk­set ja mo­ni­to­rit eivät toi­mi­neet ase­mil­la

Rautatieasemien matkustajainformaatiojärjestelmissä oli häiriöitä keskiviikkona koko Suomessa aamupäivästä alkaen. Vika saatiin paikallistettua ja korjattua kello 14 mennessä, kertoo Fintrafficin Rataliikennekeskus.

Häiriön vuoksi asemien kuulutukset eivät toimineet ja asemien monitorit eivät näyttäneet reaaliaikaista tietoa esimerkiksi saapuvista ja lähtevistä junista.

Fintrafficin Rataliikennekeskus ei kerro tiedotteessaan, mistä informaatiojärjestelmissä tapahtunut vika johtui.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä