Rovaniemen Viirinkankaan ja Rantavitikan alueilla paloi maanantain ja tiistain välisenä yönä pyöräkatos, roskakatos ja henkilöautoja. Autot syttyivät, koska ne olivat rakennusten vieressä.
Poliisi epäilee rikoskomisario Mikko Halmeen mukaan, että tekijä tai tekijät voivat olla samoja kuin viime syksynä ja tämän vuoden tammikuussa, kun kaupungissa poltettiin useampia taloyhtiöiden roskakatoksia ja henkilöautoja.