Pel­los­sa tu­li­pa­lo hal­li­ra­ken­nuk­ses­sa – pai­kal­le yk­si­köi­tä Pel­los­ta, Yli­tor­niol­ta ja Ruot­sis­ta

Pellossa on tulipalo hallirakennuksessa Myllytiellä torstaina.

Kohteessa paloi hylly ja seinärakennetta. Palossa ei ole tullut henkilövahinkoja.

Pelastuslaitos purki ja sammutti sekä varmisti kytöpalojen sammumisen. Alkusammutus myös rajoitti palon leviämistä, Lapin pelastuslaitos kertoo.

Kohteessa oli yksiköitä Pellosta, Ylitorniolta ja Ruotsista.

Lapin pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta rakennuspalosta kahden aikaan iltapäivällä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä