Pelkosenniemen terveyskeskuksen vastaanotot ovat kiinni perjantain päävesiputken rikkoontumisen vuoksi.
Kuva: KATJA PALMQVIST
Päävesiputki rikkoontui Pelkosenniemen terveyskeskuksessa torstai-iltana. Putkirikko on nyt korjattu. Terveyskeskus pysyy silti perjantain ajan kiinni, koska päivän potilasajat ehdittiin perua.
Korjaus- ja kuivatustöitä päästiin tekemään heti perjantaina aamulla. Pelkosenniemen rakennustarkastaja Keijo Kotavuopion mukaan päävesiputki halkesi eli kysymys on isosta vahingosta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut