Pel­ko­sen­nie­men päi­vä­ko­din piha täyttyy tois­tu­vas­ti vie­rei­sen läm­pö­lai­tok­sen noesta – Neve lupaa laittaa asian kuntoon

Perheenisä Janne Uusitalo on monen muun kuntalaisen tapaan huolissaan Pelkosenniemen koulu-päiväkodin vieressä olevasta lämpölaitoksesta.

Lämpölaitos sylkee toistuvasti ilmoille mustaa nokea, joka sotkee päiväkodin pihan, pihalla leikkivien lasten vaatteet sekä parkissa olevat autot. Ongelman kanssa on sinnitelty jo vuosia.

Pelkosenniemeläinen perheenisä Janne Uusitalo toivoo selvitystä siitä, mitä päiväkodin lapset ja työntekijät tarkalleen ottaen hengittävät. – Jos päästöjä ei pystytä suodattamaan, laitoksen pitäisi siirtyä johonkin kauemmas asutuksesta.
Pelkosenniemeläinen perheenisä Janne Uusitalo toivoo selvitystä siitä, mitä päiväkodin lapset ja työntekijät tarkalleen ottaen hengittävät.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä