Kemin Sauvosaaren kentällä on käynnissä Pajarinrannan päiväkodin 3-4 – vuotiaiden Kuohujen yleisurheilukilpailut. Iiriksen ja Viljamin kisat lähtivät heti vauhdikkaasti käyntiin pituushypyllä ja juoksulla. Hyvin nukutun yön ja aamupalan jälkeen jaksaa kilpailla.
– Tuli hyvä loikka, he sanovat.
Pallonheitto ja turbokeihäs ovat vielä edessä. Lajeja vaihdetaan pienryhmittäin päiväkodin henkilökunnan johdolla, jotka merkitsevät suoritetut lajit lasten kisapasseihin.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin