Kolumni

Päi­vä­kir­ja: Ro­mant­ti­nen rakkaus on tuu­ri­pe­liä, jossa jo­kai­sel­le ei riitä tei­ni­ro­mans­se­ja eikä unel­ma­häi­tä pa­ri­kymp­pi­se­nä

Jos ihmissuhteet ovat tuuripeliä, niin olen heittänyt nopalla kutosia monta kertaa. Olen onnellisen perheen kuopus, joka on saanut sylikaupalla rakkautta. Sama ystäväporukka on ollut pysyvänä tukena alakoulusta asti.

Tuuri ei vain ole ulottunut romanttiseen rakkauteen.

En tarkoita, että olisin ollut huonoissa parisuhteissa. Romantiikka ei vain oikeastaan ole ollut osa elämääni.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa