Sen piti olla kaikkien aikojen keikkakesä.
Heikentynyt koronapeikko oli häädetty rottakellariin, soittojuottolat täyttyivät iloisesta kansasta ja festarit palasivat kukoistukseensa. Suunnittelin, missä ja mitä kaikkia artisteja ja bändejä voisin nähdä.
Jo keväällä tiesin, että suunnitella ei kannata. Kesä menisi taas lomailun sijaan pääasiassa toimiston loisteputkilamppujen alla, joten valmistauduin myös kaikkien aikojen fomo-kesään.