Ounasrinteen koululla oli keskiviikkoaamupäivällä yksi poliisiauto. Lisäksi koulun lähistöllä päivysti kaksi poliisin siviiliautoa.
Kuva: Anssi Jokiranta
Poliisioperaatio Ounasrinteen peruskoululla on päättynyt. Keskiviikkoaamuna koulun rehtori sai viestin, jossa kerrottiin kouluun kohdistuvasta uhasta. Poliisi sai osoitettua uhkauksen aiheettomaksi.
Poliisi jatkaa asian tutkintaa rikosnimikkeellä perätön vaarailmoitus.
Koulupäivä päättyy oppilailla porrastetusti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut