Kuuntelin uuden sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydmanin (ps.) haastattelua Ykkösaamussa. Hänellä oli kylmäävä viesti 3. sektorin roolista sote-palveluissa: rahoituksessa on höylättävää runsaasti, jotta saadaan valtion talous oikaistua.
Toki huolella on pohjaakin, koska niiden osuus valtion budjetissa on huomattava, mutta se tarkoittaa pääosin vapaaehtoispohjalta tehdylle työlle heikennyksiä, joiden taloudellinen merkitys on vähäinen valtion budjetissa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut