Mielipide
Suomen syntyvyys on laskenut jyrkästi, ja samaan aikaan yhä useampi nainen toivoo lasta, mutta ei löydä sopivaa kumppania tai ei halua odottaa parisuhdetta voidakseen perustaa perheen. Tämä on yhteiskunnallinen kysymys, ei yksilön ongelma.
Naisilla tulisi olla yhtäläinen mahdollisuus saada lapsi turvallisesti ja eettisesti hedelmöityshoitojen avulla myös ilman miestä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut