Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Oikeus per­hee­seen kuuluu kai­kil­le – myös nai­sil­le ilman puo­li­soa

Mielipide

Suomen syntyvyys on laskenut jyrkästi, ja samaan aikaan yhä useampi nainen toivoo lasta, mutta ei löydä sopivaa kumppania tai ei halua odottaa parisuhdetta voidakseen perustaa perheen. Tämä on yhteiskunnallinen kysymys, ei yksilön ongelma.

Naisilla tulisi olla yhtäläinen mahdollisuus saada lapsi turvallisesti ja eettisesti hedelmöityshoitojen avulla myös ilman miestä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut