kolumni: Eikö ka­las­tus­la­ki olekaan kai­kil­le sama? Kysymys on nyt ajan­koh­tai­sem­pi kuin koskaan

Podcast: Kar­va­lak­ki­do­ku­ment­ti osa 6: Kuk­ko­lan­kos­ki näyt­tää, mitä elävä jo­ki­kult­tuu­ri voi ih­mi­sel­le merkitä – Heik­ki­län tai­tei­li­ja­vel­jek­set ker­to­vat elä­mäs­tä Väy­län­var­rel­la

Tilaajille

Nuort­ti­joen uuden sillan kiin­ni­tys­poh­jia va­le­taan – Uusi silta pitäisi val­mis­tua lo­ka­kuun lo­pul­la, mutta sääolot ja tal­ven­tu­lo mää­rää­vät lo­pul­li­sen ai­ka­tau­lun

Haasteellinen rakennusprojekti vaatii Metsähallitukselta erityisjärjestelyjä


Raudoittaja Ahti Nieminen (vas.) ja kirvesmies Antti Kärnä Marrak Oy:stä levittävät muovia tuoreen valun päälle, jotta kuivuminen olisi tasaisempaa. Takana kulkeva retkeilyreitti on suljettu syksyn ajan.
Raudoittaja Ahti Nieminen (vas.) ja kirvesmies Antti Kärnä Marrak Oy:stä levittävät muovia tuoreen valun päälle, jotta kuivuminen olisi tasaisempaa. Takana kulkeva retkeilyreitti on suljettu syksyn ajan.
Kuva: Katja Palmqvist

Nuorttijoen siltatyömaalla Savukosken kairassa tehdään pitkää päivää, sillä rakentamaan päästiin vasta heinäkuun viimeisellä viikolla. Uuden sillan pitäisi valmistua lokakuun lopulla, mutta sääolot ja talventulo määräävät lopullisen aikataulun.