Ei muisteta pahalla. Ossi Kiviniemi kävi kättelemässä Kristian Munteria, joka tönäisi suomalaista B-finaalissa ja pudotti jatkosta. Munter itse pulahti samalla uimaan.
Kuva: Olli Miettunen
Molskista sanoi norjalainen, auttoi ruotsalaisen kultamitaliksi ja pudotti suomalaisen hopealle.
Näin kävi Norjassa, Ruotsissa ja Suomen Pellossa ajetussa vesicrossin EM-sarjassa. Viimeinen kilpailu ajettiin lauantaina.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut