Kauniilla uimarannalla voi käydä epäonni, ja saada meduusan polttaman.
Osallistuin lokakuussa 11 muun Tornion yhteislyseon lukion opiskelijan kanssa Erasmus+ -opintomatkalle Espanjan Baskimaahan. Mukaamme lähtivät koululta opettajat Anne Salmela sekä Anita Martikainen, joista jälkimmäisen espanjan kielen taidot osoittautuivat erittäin hyödyllisiksi matkan aikana.
Reissu toteutettiin koulullamme vuoden sisällä jo toisen kerran, ja elokuvateema sai jatkoa viimeksi alkaneella Europe on the screen -projektilla.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin