Valtteri Kalliokoski pääsi väsyttämään oikeaa atlantin lohta.
Kuva: Martti Kalliokoski
Näätämöjoesta on saatu vähänlaisesti lohta viime kesinä.
Lohta on noussut jokeen vain vähän, eikä ole ollut harvinaista, että kalastaja on joutunut pettymään jäätyään kokonaan ilman saalista.
Tänä vuonna lohi kävi pitkästä aikaa pyydykseen.
Lapin ely-keskuksen kalastuksenvalvoja Jari Korjuksen mukaan kesä oli vähintään kohtuullinen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut