Rovaniemellä kirjattiin maanantaina yksi koronavirustartunta. Viikonlopun aikana niitä tuli kaksi.
Lapin sairaanhoitopiirin infektioylilääkäri Markku Broas on hieman huolissaan tartuntojen leviämisestä urheiluharrastuksen piirissä.
Kuva: Jussi Leinonen
Lapin sairaanhoitopiirin infektioylilääkäri Markku Broas summaa, että Lapin kaikki viime viikon yhdeksän tartuntaa todettiin Rovaniemellä. Moni tartunta todettiin ja levisi urheiluharrastuksen piirissä.