Kolumni

Miten pidän ilon val­loil­laan


Korona-aikana on hankala olla iloinen. Ainakaan kovin pitkää aikaa.

Jos uutiset eivät aivan joka kerta tuokaan esiin maailmanlopun tunnelmia, niin viimeistään Trumpin tuulitukkainen olemus sen tekee. Tunnelma laskee ja sitä tuskastuu, että kuinka ikimaailmassa tästä selvitään.

Ja minä olen iloinen ihminen kaikkien mielestä ja joskus jopa itsenikin.

Tässä kolumnissa ajattelin pohtia iloa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa