Tanskan Skanderborgissa asuva Johanna Kristensen pitää koulujen avaamista hyvänä asiana. Uudet ohjeistukset tuntuivat alkuun mahdottomilta, mutta todellisuudessa kouluihin palaaminen on sujunut jouhevasti.
Tanskassa 0.–5.-luokkalaiset ovat käyneet koulua reilun kolmen viikon ajan.
Siellä koulut suljettiin 16. maaliskuuta, ja ne avattiin taas 15. huhtikuuta. Isommat oppilaat ovat vielä 18. toukokuuta asti kotona etäopetuksessa.