Miten lä­hio­pe­tus sujuu poik­keu­so­lois­sa? Tans­kas­sa kou­lu­jen avaa­mi­nen pe­lot­ti, mutta kaikki on mennyt hyvin, kertoo va­ra­reh­to­ri Johanna Kris­ten­sen

Tanskan Skanderborgissa asuva Johanna Kristensen pitää koulujen avaamista hyvänä asiana. Uudet ohjeistukset tuntuivat alkuun mahdottomilta, mutta todellisuudessa kouluihin palaaminen on sujunut jouhevasti.
Tanskan Skanderborgissa asuva Johanna Kristensen pitää koulujen avaamista hyvänä asiana. Uudet ohjeistukset tuntuivat alkuun mahdottomilta, mutta todellisuudessa kouluihin palaaminen on sujunut jouhevasti.

Tanskassa 0.–5.-luokkalaiset ovat käyneet koulua reilun kolmen viikon ajan.

Siellä koulut suljettiin 16. maaliskuuta, ja ne avattiin taas 15. huhtikuuta. Isommat oppilaat ovat vielä 18. toukokuuta asti kotona etäopetuksessa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä