Lukijalta
Tulipa vielä kirjoitettua kolmas ja viimeinen otsikon mukainen oma henkilökohtainen mielipide lappilaisen miehen elämästä näin keskikesän kynnyksellä. Kun palaa ajassa taaksepäin muistellen mennyttä elämäänsä mitä on kokenut niin voi vain todeta että on sitä ollut kova sissi. Joku muu samanikäinen olisi jo lyönyt hanskat tiskiin aikoja sitten. Tuohonkin voin todeta että harvat meistä on rautaa näemmä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut