En näytä köyhältä. Sitä minulle on usein ihmetelty kolmen kolumnistivuoteni aikana kun olen avoimesti kirjoittanut köyhyydestäni. Alkuun en tiennyt, mitä vastata ihmettelyyn, mutta nykyisin tiedän.
Vastaan kysyen: Miltä köyhä näyttää? (Suomessa ei välttämättä samalta kuin esim. Intiassa.)
En näytä köyhältä, koska olen koko elämäni opetellut, kuinka vaikuttaa rikkaalta vähän oudoissa kierrätyskuteissa.