Tie poikki: Lii­ken­ne ne­los­tiel­lä So­dan­ky­län Tor­vi­ses­sa kat­kais­taan rekan nos­to­töi­den ajaksi

pääkirjoitus: Voiko mat­kai­lus­sa olla ta­voit­tee­na pelkkä kasvu?

Mainos: Jakajaksi Kaleva Mediaan - tutustu ja hae tästä

Mat­kai­lun kään­tö­pii­ri -pod­cast: Onko kesästä brän­dik­si?

Kesän tunnettuutta matkailusesonkina pyritään vahvistamaan niin kansallisella kuin Lapin tasolla. Matkailun kääntöpiiri -podcastin kuudennessa jaksossa keskustellaan kesämatkailun ja sen brändin kehittämisestä.

Miten Lapin kesäsesonkia voidaan brändätä? Ja kenelle? Mitä Suomen kesä on brändinä ja miten sitä voidaan tuoda esille?

Teemasta kanssamme keskustelevat yrittäjä Pirjo Suhonen, Ivana Helsinki ja johtaja Kristiina Hietasaari Visit Finland.

Kristiina Hietasaari on työskennellyt vuodesta 2010 lähtien ensin Matkailun edistämiskeskuksen tutkimus- ja tuotekehitystoiminnasta vastaavana johtajana ja sittemmin Business Finlandin Visit Finland -yksikön tuote- ja sisältötiimin vetäjänä.

Yrittäjä Pirjo Suhonen, KTM, on toinen Ivana Helsingin perustajista ja hän on vastannut kahdenkymmenen vuoden ajan Ivana Helsingin niin tuotteiden kuin muotoiluosaamisen kansainvälisestä myynnistä. Pirjo Suhonen tuottaa työkseen elämyksiä ja rakentaa tuotemerkeistä merkkituotteita.

Kuuntele jakso

6. Matkailun kääntöpiiri
Tekijä: Minni Haanpää, Kristian Sievers

Jakso on julkaistu ensimmäisen kerran syksyllä 2019.