Mat­kai­lu­kau­den alku toi ve­ro­toi­mis­toon tun­ti­kau­sien jonot – "Jo on ai­koi­hin elet­ty", huo­kai­si ro­va­nie­me­läi­nen Kosti Kos­ken­nie­mi ulos pääs­tyään

Työ Lapin matkailutalvessa saattaa alkaa monen tunnin jonotuksella verotoimistoon. Verohallinnon mukaan enempään palveluun ei kyetä.

Kosti Koskenniemi kulki verotoimiston aamuruuhkassa vastavirtaan, kun oli saanut asiansa hoidettua ajanvarauksella. Virastopäivä oli vasta aluillaan, mutta jonossa oli 60–70 asiakasta.
Kosti Koskenniemi kulki verotoimiston aamuruuhkassa vastavirtaan, kun oli saanut asiansa hoidettua ajanvarauksella. Virastopäivä oli vasta aluillaan, mutta jonossa oli 60–70 asiakasta.
Kuva: Anssi Jokiranta

Kun rovaniemeläinen Kosti Koskenniemi yritti viime viime viikolla asioida verotoimistossa, reissu päättyi ennen kuin hän ehti autostaan ulos astua. Virastotalon pihalla oli niin pitkä jono, ettei Koskenniemi edes yrittänyt sisään.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä