Toimituksesta
Tänä vuonna en viettänyt joulua perinteiseen tapaan perheen kesken kotona Torniossa, vaan matkustin ystäväni kanssa pariksi viikoksi Uuteen-Seelantiin.
Suomessa moni asia on hyvin ja paremminkin. Matkani aikana kiinnitin kuitenkin huomiota joihinkin seikkoihin, joissa Suomi voisi ottaa Uudesta-Seelannista mallia.
Reissumme alkoi Christchurchista, reilun 400 000 ihmisen kaupungista. Noin 15 vuotta sitten kaupungissa tapahtui tuhoisa maanjäristys, jossa ihmisiä kuoli ja rakennuksia tuhoutui.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut