Luon­toon lo­ju­maan jätetty siima ai­heut­ti eläi­men­pe­las­tus­teh­tä­vän Ro­va­nie­mel­lä

Kyyhkyt olivat sotkeutuneet pahasti luontoon lojumaan jätettyyn siimaan, ennen kuin apu saapui paikalle.
Kyyhkyt olivat sotkeutuneet pahasti luontoon lojumaan jätettyyn siimaan, ennen kuin apu saapui paikalle.
Kuva: Lapin pelastuslaitos

Kahden kyyhkyn sotkeutuminen siimaan aiheutti tehtävän Lapin pelastuslaitokselle Valtakadulla, Ounasjoen sillan läheisyydessä perjantai-iltapäivällä.

Ohikulkija huomasi eläinten ahdingon ja hälytti apua.

Päivystävän palomestari Jukka Huttunen kertoo, että kyyhkyt saatiin vapautettua onnistuneesti ja päästettyä takaisin luontoon.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä