Luon­to­ku­vaa­ja Toni Es­ke­li­nen yöpyy ro­va­nie­me­läi­sen kaup­pa­kes­kuk­sen katolla Nuku yö ulkona -ta­pah­tu­mas­sa: "Ko­ke­mus on var­mas­ti hieno"

Rovaniemeläinen luontokuvaaja ja somevaikuttaja Toni Eskelinen viettää lauantain ja sunnuntain välisen yön kauppakeskus Revontulen katolla. Kyse on Suomen ladun haasteesta nukkua yö ulkona.

– Kauppakeskuksen ehdotukseen oli helppo sanoa kyllä, kokemus on varmasti hieno, Eskelinen sanoo.

Eskelinen on parina aiempanakin vuonna osallistunut Nuku yö ulkona -haasteeseen. Silloin hän on yöpynyt luonnonhelmassa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä