Lapin yliopistolla järjestettiin maanantaina 11. toukokuuta paneelikeskustelu, jonka aiheena on opiskelijoiden asuminen ja yliopiston tulevaisuus. Suora lähetys yliopistolta alkoi kello 17.
Lapin yliopistolla järjestettiin maanantaina 11. toukokuuta paneelikeskustelu, jonka aiheena on opiskelijoiden asuminen ja yliopiston tulevaisuus. Suora lähetys yliopistolta alkoi kello 17.