Tornihotelli keskustaan näyttäisi valitettavasti saavan naulan arkkuunsa. Se kertoo Rovaniemen surkeasta tilanteesta, mitä kaupunkisuunnitteluun ja prosessien etenemiseen tulee.
Kertoo se myös valittamisen kulttuurista. Rovaniemi tuntuu olevan kaatuneiden kaavojen pääkaupunki. En jaksa uskoa, että kyse on pelkästään huonosta valmistelusta.
Itse olin kaavoitusvaiheessa vahvasti tornin kannalla, nyt en niinkään, koska kyseessä on Arinan projekti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut