Lappia ja Ou­to­kum­pu vah­vis­ta­vat yh­teis­työ­tä uu­dis­ta­mal­la kump­pa­nuus­so­pi­mus­ta

Kemi-Tornionlaakson koulutuskuntayhtymä Lappia, Lappia-Koulutus Oy ja Outokumpu Tornion tehtaat ja Kemin kaivos ovat uudistaneet kumppanuussopimustaan. Sopimus lisää paikallista yhteistyötä. 

– Kumppanuussopimus syventää tiivistä yhteistyötämme ja tuo siihen tunnistettuja uusia tulokulmia. Kumppanuussopimuksen tavoitteena on osaava työvoima, ja tekniikan alojen vetovoima, jotka kytkeytyvät tiukasti koko alueen vetovoimatyöhön, sanoo kuntayhtymän johtaja ja rehtori Virpi Lilja

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä