Lapissa pe­las­tus­lai­tok­sel­la on ollut vii­kon­lop­pu­na useita hä­ly­tyk­siä – Lauan­tai­na tu­li­pa­lo­ja, sun­nun­tai­na maas­to­et­sin­nät Kit­ti­läs­sä

Keminmaassa paloi omakotitalo, Inarin Kaamasessa sammutettiin nokipalo.

Keminmaassa sammutettiin tulipaloa lauantai-illasta aamuyön tunneille.
Keminmaassa sammutettiin tulipaloa lauantai-illasta aamuyön tunneille.
Kuva: Eelis Mällinen

Lapin pelastuslaitoksella on ollut monta hälytystehtävää tänä viikonloppuna.

Erityisen töisevä oli lauantai-ilta, jolloin pelastuslaitos sai kello 20 aikaan peräti kolme hälytystä tulipalosta.

Näistä tiettävästi vakavin tehtävä oli Keminmaan keskustassa, missä paloi omakotitalo. Kun hälytyksestä oli kulunut puolitoista tuntia, pelastuslaitos tiedotti, että työt jatkuvat vielä tuntien ajan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä