Keminmaassa sammutettiin tulipaloa lauantai-illasta aamuyön tunneille.
Kuva: Eelis Mällinen
Lapin pelastuslaitoksella on ollut monta hälytystehtävää tänä viikonloppuna.
Erityisen töisevä oli lauantai-ilta, jolloin pelastuslaitos sai kello 20 aikaan peräti kolme hälytystä tulipalosta.
Näistä tiettävästi vakavin tehtävä oli Keminmaan keskustassa, missä paloi omakotitalo. Kun hälytyksestä oli kulunut puolitoista tuntia, pelastuslaitos tiedotti, että työt jatkuvat vielä tuntien ajan.