Kari Pyykkö oli työtehtävissä Suomun suurpujottelukisoissa maaliskuussa.
Kuva: Jussi Leinonen
Lapin Kansan urheilutoimittaja Kari Pyykkö sai Urheilutoimittajain liitolta Elämäntyö urheilutoimittajana -palkinnon. Palkitseminen suoritettiin Urheilujournalismin päivän yhteydessä torstaina Helsingissä.
Lokakuun lopussa eläkkeelle jäänyt Pyykkö työskenteli Lapin Kansassa vuodesta 1978 lähtien, ensin uutistoimittajana ja vuodesta 1980 alkaen urheilutoimittajana. Hän toimi urheilutoimituksen esihenkilönä vuodesta 1982 lähtien työuransa loppuun asti.