– Ikäihmisten hoito on nykyään aivan järjetöntä, sanoo rovaniemeläinen Susanna Ravelin. Hänen äitinsä jäi leskeksi kolme kuukautta sitten, eikä enää pärjännyt yksin kotona Äkäsjokisuulla.
Lopulta äiti sai viisi viikkoa sitten paikan kolarilaisesta ikäihmisten kimppakämpästä Onnelasta. Hän on kotiutunut sinne hyvin, saanut ruokahalunsa takaisin ja alkanut viihtyä.
Elsi Palosaari on ulkona tupakalla, kun Minna Heiskanen tulee käymään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut