Kittilässä asuva linja-autonkuljettaja Pentti Evijoki syö päivittäin Neste Reissumiehellä. Pihaan mahtuu isollakin autolla ja makkara osataan paistaa keittiössä mieluisaksi, hän kiittelee.
Kuva: Anssi Jokiranta
Pahin lounaskiire Neste Reissumiehellä alkaa jo hellittää. Listalla on broileria, possukastiketta tai päivän leike, ja torstaina tietenkin hernekeittoa. Radiosta soi Ressun hitti takavuosilta. Liikenneasema on toiminut Rovaniemen Alakorkalossa vuodesta 1989.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut