Kolumni

Kom­ment­ti: Ro­va­nie­men ro­ko­te­kaaos oli hä­peäl­lis­tä kat­sot­ta­vaa

Syksyn koronarokotukset ovat herättäneet tunteita ja puhuttaneet ympäri maata.

Myös Rovaniemellä koronarokotuksien järjestämistä on kritisoitu ajanvarauksen ruuhkautumisen ja tiedotusongelmien vuoksi. Halukkuutta rokotuksiin on tuntunut ihmisillä olevan ja kysyntään on pyritty vastaamaan lisäämällä aikoja ja järjestämällä esimerkiksi walk in -rokotustapahtuma.

Syksyn keskustelun ja tapahtumien vuoksi ei siis olisi pitänyt tulla yllätyksenä, että rokotustapahtumasta voi tulla suosittu.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa