Siitä on jo 15 vuotta, kun kotiuduin reserviin Ivalon Rajajääkärikomppaniasta. Oma varusmiespalvelukseni kesti puoli vuotta. Se riitti aivan hyvin. Suhtauduin tuolloin armeijaan, kuten moni muukin 19-vuotias nuori. Pakollinen juttu, joka nyt vain on käytävä. Ivalo oli minulle liikunnallisena ja luonnossa liikkuvana ihmisenä kuitenkin luonteva palveluspaikka. Ja viikonloppulomille oli lyhyt matka.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut