Kolmen ajo­neu­von lii­ken­ne­on­net­to­muus Ke­min­tiel­lä Ro­va­nie­mel­lä – on­net­to­muu­des­sa osal­li­se­na kou­lu­bus­si

Rovaniemellä Kemintiellä sattui perjantaina iltapäivällä liikenneonnettomuus, jossa osallisena oli kolme ajoneuvoa. Ajoneuvoista kaksi oli henkilöautoa ja yksi koulubussi.

Onnettomuudessa oli osallisena yhteensä 10 henkilöä, joista kolme kuljetettiin jatkohoitoon. Koulubussin kyydissä olijat eivät loukkaantuneet.

Lapin pelastuslaitokselle onnettomuus tuli keskisuurena tieliikenneonnettomuutena kello 14:34.

Liikenne onnettomuuspaikalla oli estynyt pelastus- ja raivaustöiden vuoksi molempiin suuntiin noin puolentoista tunnin ajan.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä