Ke­vit­san kai­vok­sel­la pieni kä­räh­dys säh­kö­pää­kes­kuk­ses­sa

Lapin pelastuslaitos sai maanantaina alkuillasta hälytyksen suuresta rakennuspalosta Kevitsan kaivoksella Sodankylässä. Kohteeseen lähti kymmenen pelastuslaitoksen yksikköä.

Isompaa tulipaloa ei kuitenkaan onneksi ollut, ja kaivoksen sähköpääkeskuksessa oli sattunut pelastuslaitoksen mukaan vain pieni kärähdys.

Pelastuslaitoksen yksiköt Sodankylästä menivät kuitenkin tarkastamaan tilannetta, mutta palo on ensitietojen mukaan jo sammunut. Tilanteesta ei ole aiheutunut henkilövahinkoja.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä