Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ketä edus­ta­vat vas­tuun­pa­koi­li­jat?

Potilasturvalakiäänestyksestä poissa oli peräti 51 kansanedustajaa. Kun samaisen lain sisällöstä päätettiin paria päivää aiemmin, poissa olijoita oli 106! Osalla on varmaan perusteltu syy, mutta ketä edustavat vastuunpakoilijat, jotka eivät uskaltaneet sanoa omaa mielipidettään?

Kyseinen työntekijöitä orjuuttava laki jättää syvän leiman puolustajiin, mutta synkän mustan leiman pakoilijoihin. Oliko jänistämisen syy oma napa? Nythän voi olla samaa mieltä kaikkien kanssa tilanteen mukaan, onhan vaalitkin tulossa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa