Ke­min­maas­ta Ko­la­riin kul­ke­vas­ta säh­kö­joh­to "kävi kyl­mä­nä" – Län­si­ra­jal­la säh­kö­häi­riöi­tä

Sähköt ovat olleet monin paikoin poikki länsirajalla.

Häiriön syy on Keminmaasta Kolariin kulkevassa sähköjohdossa, joka Tornionlaakson Sähkö Oy:n valvomon mukaan "kävi kylmänä" eli virta oli poikki.

Valvomon arvion mukaan häiriö kesti puolisen tuntia, ja sähköä riittää taas ainakin Pelloon asti.

Kolarissa virta on vielä monin paikoin poikki, ei kuitenkaan Ylläksen alueella.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä