Ravintolan purkutyöt olivat heti maanantaiaamuna täydessä käynnissä. Uudistettu kahvila-ravintola avaa ovensa kolmen viikon päästä.
Kuva: Karoliina Marttala
Keminmaan K-Citymarketin ravintola on sulkenut ovensa remontin vuoksi. Kauppias Susanna Kallioinen kertoo, että yli 20 vuotta vanhan ravintolan keittiö, pinnat ja kalusteet uusitaan kokonaisuudessaan.
– Tilat eivät muutu, mutta ilme muuttuu.