Ke­min­maal­la pa­la­maan syt­ty­nyt oma­ko­ti­ta­lo saatiin pe­las­tet­tua

Lapin pelastuslaitos sai maanantaina iltapäivästä kello kolmen jälkeen hälytyksen keskisuuresta rakennuspalosta Keminmaalla.

Päivystävä palomestari Jukka Huttunen kertoo, että kohteessa oli syttynyt palamaan kaksikerroksinen omakotitalo.

Talon omistaja oli suorittanut alkusammutuksen sekä sulkenut talon ovet, mikä antoi pelastuslaitokselle aikaa saapua paikan päälle.

Pelastuslaitos sammutti palon, minkä jälkeen se raivasi palopesäkkeen sekä tuuletti tilat.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä