Kolmen keminmaalaismiehen pitkäaikainen haave täyttyi, kun heidän lapsuutensa uimaranta on nyt käyttökunnossa. Kuvassa Petri Juntikka, Jarmo Erkkilä ja Juha-Pekka Koutonen.
Kuva: Karoliina Marttala
Keminmaan Hirmulassa sijaitseva Kittilänlampi on kunnostettu entisaikojen loistoonsa. Lammen ympäristö on raivattu, hiekat uusittu ja vesi välkehtii kirkkaana.
Vielä muutama viikko sitten näkymä oli toinen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut