Kemin mu­seois­sa reilut 17 000 kävijää viime vuonna

Kemin Taidelainaamoviikot -näyttely oli esillä viime kesänä. Yhtä näyttelyn teosta esitteli museonjohtaja Tanja Kavasvuo.
Kemin Taidelainaamoviikot -näyttely oli esillä viime kesänä. Yhtä näyttelyn teosta esitteli museonjohtaja Tanja Kavasvuo.
Kuva: Raisa Huttunen / arkisto

Kemin museoissa kävi viime vuonna reilut 17 000 näyttely- ja tapahtumavierasta. Vuoteen 2020 verrattuna kävijämäärät nousivat yli 6 500 henkilöllä.

Kemin taidemuseossa järjestettiin vuonna 2021 neljä näyttelyä, joista kaksi oli tuotettu museon omista kokoelmista.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Lapin Kansan pelit

Pelaa Lapin Kansan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä