Kemin Taidelainaamoviikot -näyttely oli esillä viime kesänä. Yhtä näyttelyn teosta esitteli museonjohtaja Tanja Kavasvuo.
Kuva: Raisa Huttunen / arkisto
Kemin museoissa kävi viime vuonna reilut 17 000 näyttely- ja tapahtumavierasta. Vuoteen 2020 verrattuna kävijämäärät nousivat yli 6 500 henkilöllä.
Kemin taidemuseossa järjestettiin vuonna 2021 neljä näyttelyä, joista kaksi oli tuotettu museon omista kokoelmista.