Kemin uusi uimahalli havainnekuvassa.
Kuva: Kemin kaupunki
Kemin kaupunginhallitus esittää, että Kemin uimahalli toteutetaan kaupungin omalla rahoituksella mutta yläkouluun otetaan leasing-rahoitus.
Molemmat rahoitusmuodot kilpailutetaan. Hankkeiden rahoitustavoista päättää valtuusto.
Kaupunginvaltuusto hyväksyi 9. maaliskuuta yläkoulun ja uimahallin hankesuunnitelmat. Hankesuunnitelmien mukaan molemmat hankkeet käynnistyvät vuonna 2027.
Molemmat hankkeet yhteensä ovat noin 40 miljoonan euron investointi Kemille.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Lapin Kansa Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut