Kemin kau­pun­gin­teat­te­ri siirtyy Me­ri-La­pin teat­te­riyh­dis­tyk­sel­le – Kemin kau­pun­ki ir­ti­sa­noo teat­te­rin vuok­ra­so­pi­muk­set

Kemin kaupunki irtisanoo teatterin harjoitustilat.
Kemin kaupunki irtisanoo teatterin harjoitustilat.
Kuva: Henripekka Kallio

Tänään tiistaina pidetyssä Kemin kaupunginhallituksen kokouksessa päätettiin, että kaupunki astuu syrjään teatterin ylläpitäjän roolista. Kemin kaupunginteatteri siirtyy ensi vuoden alusta alkaen Meri-Lapin teatteriyhdistykselle.

Kemin kaupunginhallitus irtisanoo Pankin tilojen ja koulutusyhtymä Lappian tilojen vuokrasopimukset. Sopimukset päättyvät vuoden loppuun mennessä.

Teatteri on ollut evakossa jo viidettä vuotta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä